معرفی وبلاگ
وبلاگ توريسم ايران ، ديدني ها و جاذبه‌ هاي گردشگري ايران و جهان را معرفي ميکند( ايرانگردى و جهانگردى ). لطفا اعلام نظر در انتهاي مطالب فراموش نشود. با تشکر.
صفحه ها
دسته
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 1176566
تعداد نوشته ها : 1119
تعداد نظرات : 322
Rss
طراح قالب
GraphistThem267

فروش ارز مسافرتي به هريك از مسافران هوايي (به استثناء سوريه، عراق، آذربايجان، ارمنستان، پاكستان، افغانستان، امارات، عربستان، تركيه، لبنان، تايلند، گرجستان، قبرس، تاجيكستان، تركمنستان، مالديو، اندونزي، مالزي، فيليپين، سنگاپور و چين) يك بار در سال و به ميزان يكهزار دلار و يا معادل آن به ساير ارزها به نرخ رسمي ميباشد.

 به گزارش روز سه شنبه ايرنا از بانك مركزي، نرخ فروش ارز مسافرتي به هريك از مسافران هوايي به مقصد كشورهاي آذربايجان، ارمنستان، پاكستان، افغانستان، امارات متحده عربي، تركيه، لبنان، تايلند، گرجستان، قبرس، تاجيكستان، تركمنستان، مالديو، اندونزي، مالزي، فيليپين، سنگاپور و چين يك بار در سال و به ميزان ٤٠٠ دلار و يا معادل آن به ساير ارزها به نرخ رسمي ميباشد.

فروش ارز مسافرتي براي مسافران زميني، ريلي و دريايي يك بار در سال به مبلغ ٤٠٠ دلار و يا معادل آن به ساير ارزها به نرخ رسمي ميباشد.

فروش ارز مسافرتي به مقصد عراق (عتبات عاليات) به مبلغ ٢٠٠ دلار و يا معادل آن به ساير ارزها به نرخ رسمي ميباشد.

براساس اين گزارش ، فروش ارز مسافرتي به مقصد عراق (عتبات عاليات) صرفًا به زائراني كه از طريق كاروان هاي تحت پوشش سازمان حج و زيارت اعزام مي شوند امكان پذير خواهد بود.

فروش ارز مسافرتي به مسافرين هوايي، زميني، ريلي و دريايي كشورهاي سوريه و عربستان (بابت عمره مفرده) به ميزان ٤٠٠ دلار يا معادل آن به ساير ارزها به نرخ رسمي ميباشد.

مسافراني كه قبلا از ارز مسافرتي هوايي استفاده نموده اند، ميتوانند در ' دو نوبت ' از ارز مسافرتي بابت سفر به سوريه، عراق و يا عربستان (بابت عمره مفرده ) استفاده نمايند.

براساس اين گزارش ، فروش ارز مسافرتي هوايي به مسافراني كه دو نوبت از ارز مسافرتي مربوط به سوريه ، عراق و عمره مفرده استفاده نموده اند ، نيز مجاز خواهد بود .

درادامه تصريح شده است :‌ فروش ارز مسافرتي به مسافرين با سن قانوني كمتر از ٢سال امكانپذير نبوده و براي سنين ٢ تا ١٢ سال به ميزان 50 درصد در هريك از حالات فوق خواهدبود.

يادآور ميشود :تغييرات در ارز مسافرتي ،‌از روز 31 فرودين ماه سال جاري اجرايي شده است.


X